مرجع تخصصی اندروید در ایران

نیازمند به روت ( بدون روت عملا کاربردی ندارد لطفا سوال نفرمایید )

توجه : این تقلب فقط مختص Clash Of Clans نیست و می تواند برای بازی های دیگر

 نظیر Boom Beach و Candy Cush و Subway و  …  نیز مورد استفاده قرار بگیرد

 Xmodgames از سری نرم افزارها و ابزارهای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است که هم اکنون در برترین های اندروید به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach نیز پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید . این نرم افزار در ابندا با نسخه های چینی و بعضا روسی منتشر شد که هم اکنون جدیدترین نسخه کاملا انگلیسی از آن در اختیار شماست .

 Xmodgames 1

همان طور که می دانید Clash Of Clans از برترین و شاید اصلا بتوان گفت برترین بازی استراتژیک دنیاست و از دسته بازی های آنلاینی است که به دلیل آنلاین بود و دخیره اطلاعات در سرور بازی و ارتباط دائمی با آن هک و مود برای آن تقریبا غیر ممکن و شاید ناموجود باشد . اما در این پست قصد داریم به معرفی روشی برای مقداری تقلب در بازی( نمی توان نام آن را هک گذاشت)  بپردازیم .

Package Name : com.xmodgame
Category : Tools
Developer : xmodgames
Version : 1.0.9
Last Update : November 19, 2014
Size : 4.3M
Rate : 4/5 53,742
Installs : 1,000,000 - 5,000,000
Requires Android : 2.3 and up
Content Rating : Low Maturity

Xmodgames 2

این مود  شامل چه مواردی می باشد :

1-  Elixir More Than مشخص می کنید که دهکده ای برای شما پیدا شود که مقدار طلایش بیشتر از مقدار مشخص شده شما باشد

2- Search Switch    فعال کردن جستجوی اتوماتیک برای مقدار لوتی که وارد کرده اید

3- Keep Active ( قابلیت فوق العاده )  این گزینه شما را دائما آنلاین نگه می دارد همان طور که می دانید زمانی که آنلاین هستید کسی نمی تواند به شما حمله کند با انتخاب این گزینه  پیغامی مبنی بر دیسکانکت بودن شما دریافت نمی شود و کسی نمی تواند به شما حمله کند . (باید در بازی بمانید و نباید صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما خاموش شود ، طبیعتا مشکل مصرف باتری را  هم در پی  دارد )

4- گزینه Sandbox Attack در صورت فعال بودن این گزینه شما می توانید به هر دهکده ای که از آن دیدن کنید می کنید حمله کنید

روش حل مشکل عدم سرچ و جستجوی لوت در بازی Clash Of Clans :

پس از نوشتن مقدار لوت مورد نظر در صورتی که با مشکل عدم جستجو و سرچ روبرو شدید در نرم افزار Xmodgames گزینه های Search Switch و Sandbox Attack را روشن کرده  و خودتان به صورت دستی  Attack  بزنید و بعد جستجو شروع خواهد شد .

لینک های دانلود:

نظرات  (۱)

Purely to comply with up on the up-date of this topic on your web-site and would wish to allow you to know just how a lot I trersuaed the time you took to create this valuable post. Within the post, you spoke on the way to actually handle this matter with all ease. It will be my personal pleasure to collect some far more ideas from your internet internet site and come up to offer others what I found from you. Thank you for your usual excellent work.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی